برام مهمی

فقط بیاد تو زنده ام

برام مهمی

فقط بیاد تو زنده ام

this feeling

this feeling of total loss
just wishin for it to end
all it does is build and build
please just help me find the way
to end this constant barrage of fright
why cant i just pick one
why does another get added every day
my heart kills me from the pain i cause
just for some sick reason not even i know
i hate this feeling of total loss
show me the way and take it away
ill do watever i must just open the doorway
        
  let the door open to show me the ryte way

عاشقانه

 

راز عشق

دوست دارم تو سخن گویی و من گوش کنم

 

غم دل را با کلام تو فراموش کنم

 

سینه بشگافم و قلبم به تو تقدیم کن 

 

تا بدانی که فقط جای تو در قلب من است

 

 

 

 

 

 

 

                  ع.حیدری

امشب چی شبیست

امشب چی شبیست که اشکم میل سفر دارد

 

این قلب خسته ام بخدا درد دیگر دارد

 

امشب چرا به کنج دلم غم غوطه ور گشته؟

 

امشب نگاه خورشید هم  راهی دیگر دارد

 

امشب چرا به خلوت غم ها نهفته ام؟

 

امشب ستاره هم خون در جگر دارد

 

شبهای غم چی تکرار در سکوت میگذشت؟

 

اشب نهایت غمها ز قلبم خبر دارد

 

 

 

 

 

 

 

                               ع.حیدری

با زبان خاموش!

ازهیچستان چی گویم!ازبیشۀ پلنگ،بازبان خاموش

 

تعریف کدام هژبر؟ از هژبرستان خاموش

 

هماره درکوچه های غربت ،درسایه سار ظلمت

 

هان ای غرور کجا شد ، قربانیان خاموش

 

روح از  کالبد همت وار از چلۀ زمان گذشت

 

چگونه به گفتگو نشست؟با جسم وجان خاموش

 

گلویم،بغضم،رازء درونی ام،ترَک می خورد واینک

 

صدا صدا باید سر داد ، از آسمان خاموش

 

باید خود را بدریا سپرد،همچون ماهی مسخ شویم

 

نخواهد رسی به ژرفا ، با این طوفان خاموش

 

برو بالی گدای ، از شاهین پرواز طلب کن

 

اگر ورود ممنوع است،باید رفت از نردبان خاموش

 

وقتی گلهای سبز نسرین،با شمشیر در رزم است

 

چرا دلیلش را نپرسیم؟ از باغبان خاموش

 

 

 

 

 

سرودۀ محمد آصف هاشمی

بهار1389 کویته پاکستان